Denna underbara varelse

...är verkligen mitt allt här i livet. Det finns inget jag inte skulle göra för henne.
Hon är, och kommer alltid att vara, mammas lilla fisrumpa.
 Undrar just hur kul hon tycker det kommer vara att jag kallar henne fisrumpa
när hon är 13-14 år och har tagit hem sin första riktiga pojkvän?
;)


  
    
  
 

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Hon är helt underbar, din lilla tjej!

2008-09-22 @ 01:48:14
Postat av: Marie

Ja jag börjar faktiskt bli lite nervös.. Inte just för själva förlossningen utan över det enorma ansvar som jag kommer ha inom loppet av nån vecka.. det slog mig riktigt igår att det kan verkligen bli NÄR SOM HELST nu.. =D Men jag längtar samtidigt.. Vist är det konstigt? Två olika känslor på en och samma gång.

2008-09-22 @ 10:52:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hon är världens goaste ju=))) Mommas lilla älskling!! Hoppas hon vet hur innerligt jag älskar henne?

Kram

2008-09-22 @ 19:09:47

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0