Yesbox allright!

Jag satte mig och började skriva på arbetet om kommunikation, och tror ni int på fan att jag fick klart det på en gång? Det var rätt enkelt, tror jag, får väl se vad Sjukvårds-läraren säger sen. Hur som haver så var det ett rätt litet arbete, och kommunikation har man ju läst om i flera andra kurser under utbildningens gång (bland annat i Människan socialt och kulturellt, Social Omsorg, Omvårdnad... tror banne mig kommunikation ingår i alla ämnen!), så man hade ju lite i bakhuvudet. Jag fick även tillfälle att ta upp vad viktigt det var att vi som personal kommunicerade mycket med varandra under våren och början av sommaren när det var väldigt upp och ner på jobbet.

Snart börjar jag jobba, ska visst jobba med Eva och Carina i helgen -i alla fall var det vad mamma sa, så jag får väl lita på henne! :) Jag har ju lyckats tappa bort schemat jag, får se om jag kanske ska gå ut på nipängen och kopiera upp ett nytt så jag har ett hemma! Alltid kul att veta vem det är man ska jobba med...

Undrar just vad jag ska roa mig med i en timme nu då? Disken tror jag får vänta tills ikväll, eller kanske lika bra att ta den på en gång? Då behöver jag bara duscha och sen slappa när jag kommer hem -det låter ju inte helt fel!

Så, disken, here I come!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0