Another one

Lite tidsfördriv som jag hittade hos Nette.

1. Hur gammal är du om fem år? - 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Har vart all alone hela dagen.. men mer än 2 timmar över msn med norsken ;)
3. Hur lång är du?  - Nånstans mellan 167-170 tror jag
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Familjen är värre
5. Vem ringde du senast? - Mamma
6. Vem ringde dig senast? - Johanna

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? - "I sent that 2 hours agow... =)"
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Aldrig varit gifta, men nej, de bor inte tillsammans
10. När såg du senast din mamma? - I torsdags
11. Vilken ögonfärg har du? - Dom är visst gröna har jag fått höra
12. När vaknade du i dag? - Vid 10:00 masade jag mig ur sängen
13. Vilken är din favoritjulsång? - Kommer inte på vad den heter just nu
14. Vilken är din favoritplats? Någons armar
15. Vilken plats föredrar du minst? - Min äckliga toalett
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Nånstans mittemellan Östersund och Florö ;) haha. Nä, jag vet inte. Men drömma måste man ju få göra ;)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - Ingenting tror jag
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - haha, det tänker jag inte säga! hahaha xD
19. Hur stor är din säng? -Ingen aning.. bredare än en enkelsäng, mindre än en dubbelsäng
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Underkläder alt. linne & pyjamasbyxor
22. Hur många kuddar har du i sängen? - 2
23. Hur många landskap har du bott i? - 1
24. Vilka städer har du bott i? - Östersund
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Strumpor
26. Är du social? - Beror på vilket humör jag är på
27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad =)
28. Vilken är din favoritefterrätt? - Äppelpaj
29. Tycker du om kinamat? - Jag älskar kinamat

30. Tycker du om kaffe? - Nej
31. Vad dricker du till frukost? - Ingenting.. men har mjölk till gröten
32. Sover du på någon särskild sida? - Vad än som känns bekvämt
33. Kan du spela poker? - Jag är en jävel på poker ;)
34. Tycker du om att mysa/kela? - Jao
35. Är du en beroendemänniska? - Vem är inte beroende av något?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Känner och känner, men jag vet om en som har det
37. Vill du ha barn? - Har ju redan Celia, men jag vill ha fler :)
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, och yttepytte lite spanska och tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? - Beror på vart i världen vi är.. I Sverige -bassäng, utomlands -havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Inredning
42. Äger du dyrbara smycken? - Räknas mitt 99:- pärlhalsband från Cubus?
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Ugly Betty ;D
44. Kan du rulla med tungan? - Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? - Norsken =)
46. Sover du med gosedjur? - Nej
47. Vad har du för ringsignal? - Alice Cooper, Poison
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En filt
50. Flirtar du mycket? - Kan jag inte påstå.. eller, alltså, inte med många.. men kanske mycket med en person? ;D

51. Kan du byta olja på bilen? - Jo, det tror jag nog att jag kan
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? - Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? - En annorlunda barndom
54. Läser du någon dagstidning? - Aftonbladet, ÖP och LT när jag har lite att göra
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej
56. Dansar du i bilen? - Ja, så länge jag inte kör så
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? - NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Celias dagistider
59. När var du i kyrkan senast? - Celias dop
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? - Ingen aning faktiskt


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0