Tisdag och allt är som vanligt

Mitt liv är nog rätt händelselöst när jag tänker efter. Mitt största nöje verkar vara att städa, tvätta och plugga... Svensson eller vad?

Idag är det i alla fall tisdag, och jag har tvättdag. Celia är på dagis till 15:00, och jag ska ägna dagen åt att plugga. Fick tillbaka mitt Etik-arbete om dödshjälp igår, och jaa, what can I say? MVG once again, jag känner mig som en plugghäst... Men vad tusan, ger man sig in på nåt är det väl lika bra att göra det helhjärtat -eller? Det kommer ju se jäkligt bra ut på betygsdokumentet sen när man ska ut och söka jobb, så jag tror ärligt att jag inte kommer ha så stora problem att hitta jobb.

Om 20 minuter ska jag ner till tvättstugan igen och centrifugera + hänga upp sista maskinen. Vart bara 2 maskiner idag, så det känns skönt.. Då kanske all tvätt hinner torka innan klockan 14:00 om jag har tur. Jäkla värdelösa torkrum...

Nänämen, nu ska jag läsa lite om Livsåskådning i etiken så jag kan börja skriva på det arbetet sen. Ma höres!


Såhär tycker vi
Postat av: sandra

halloj. =) låter som att du har de du gör idag ;) hoppas att allt går bra.. Kramen

2008-10-14 @ 12:33:56
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0