Skulle blivit publicerat igår morse:

Om ca 25 minuter går bussen in till Östersund, skönt att man har busshållplatsen på andra sidan vägen bara, då slipper jag stå ute och småfrysa. Det har ju faktiskt snöat, så jag tippar på att det är lite småkyligt ute.

Idag blir det i alla fall jobb 13:30-21:30 och imorgon 7-15:30, och sen åker jag tillbaka till Bispgården med 15:45 bussen, Jobbigt med allt rännande, men det är nödvändigt om jag ska hinna med att plugga också. Min dator är rätt så otymplig att ha med sig, tyvärr. Tung och klumpig, så den får stå kvar på köksbordet och vänta på mig.

Igår fick jag så gott som klart mitt sista sjukvårdsarbete, har dock inte hittat några säkerhetsföreskrifter för ultraljud. Får se vad min lärare säger om det... Annars får jag väl försöka hitta nån ultraljuds-apparat på sjukhuset och kolla om det står nåt på den :P

Förörvrigt ska jag vara nere på Fysiologen imorgon, endera halv- eller heldag, det är inte bestämt än. Ska bli spännande att se vad dom gör där också! Och nästa måndag eller onsdag, kommer inte ihåg riktigt, så ska jag vara på medicinmottagningen. Också det ska bli intressant! Men jag är fortfarande lite besviken över att jag itne fick nån tid på lab! :(

Såhär tycker vi
Postat av: Lillebror

Jo, min blogg är väldigt tom :P Jag har inte fixat till den än.

2008-10-30 @ 21:29:18
URL: http://dethararminblogg.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0