Nejdå, jag blev inte kidnappad

Det har blivit dåligt med uppdatering nu under och efter min Stockholms resa. Åkte ju som sagt ner till Stockholm på STS i fredags morse, var framme i Stockholm vid 16:30 ca. Släpade all min tunga packning till Lodge32 där jag skulle bo -och satan vad tungt det var! Och inte tusan var det bara 10 minuters promenad inte, nä det kan dom ju drömma om. Med packningen tog det ca 45 minuter (dum som jag var så hade jag glömt att skriva upp vilken t-banestation jag skulle kliva av vid om jag tog t-banan...), och utan packning tog det 20-30 minuter beroende på hur fort man gick. Inte vet jag, jag kanske går extremt sakta? Men det var låååångt!
På Lodge32 bodde det mest bara tyskar, jättekul, verkligen. Delade rum med 11 andra personar, varav typ 2/3 var tyskar, en fransk kille som sjöng franska godnattvisor och resten var festprissar.. Typ ;P Fick inte igång det trådlösa internet heller, men kunde i alla fall plugga, så jag fick 2 st etik-arbeten klara och så har jag påbörjat ett 3e. You go Linda!

STSet på lördagen var väldigt intressant, om än att man vart väldigt trött i slutet eftersom ventilationen inte fungerade i rummet där vi var... men med Lift-Off så ordnade det sig. Härliga grejer det! Tänker inte gå in så mycket i detalj om hur STSet var i övrigt, ni som är intresserade får väl fråga!

Kom hem igen i söndags kväll strax före 20:00, åt lite mat, duschade, kollade mejlen och stöp i säng. Upp igen vid  06:15 igår morse för att kliva på bussen till stan vid 07:30. Träffade klassen i sjukhusentren klockan 10:00 för att hämta kläder, bli visade till omklädesrummet och så. Sen bar det iväg ner på stan för att käka lunch och köpa busskort, tillbaka på sjukhuset vid 12:30 för att byta om och få information + träffa handledarna. Vart visad runt på hjärtenheten och sen fick jag gå hem..

Idag börjar jag 13:30, så det blir första riktiga dagen idag. Känns nervöst!! Men det lär nog gå bra =) Hoppas jag...


Nej vet ni vad, nu tänker jag diska åt Martina!

Såhär tycker vi
Postat av: Anna

Dela du rum med så många?! Hjälp! ;p Kunde du somna till den franska godnattvisan då?

2008-10-21 @ 18:33:23
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh va snäll du är när jag är borta:) TACK så mkt! puss

2008-10-21 @ 22:14:17
Postat av: Eva

Är du säker på att du inte är kidnappad L Går ju in här flera gånger om dan för att få läsa vidare om ditt liv...

Hoppas det går bra på praktiken...jo det gör det...det är jag säker på.

Kramiss

2008-10-22 @ 23:08:30

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0