Nej, nu är jag less på det här

Idag känner jag mig febrig, snorig och allmänt hängig. Ögonen rinner och huvudet dunkar. Vilken superdag va?

Jag vet inte riktigt om jag har några omvälvande nyheter att dela med mig av just nu.. Celia tog sovmorgon idag så vi klev inte upp förrens strax före 08:00 -det var välbehövligt för min del! Har tagit mått + vikt nu igen på morgonen, man skulle göra det under 3e dagen med Herbalife, så senare idag ska jag delge Sandra min info :P haha. Hade dock inte hänt så mycket på de här tre dagarna, men det hade jag inte väntat mig heller så :P

Nu ska jag till att käka ett litet mellanmål, är hungrig som attan men tänker vänta med lunch tills Celia är vaken.

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

ja vi hörs sen =) uscha då, hoppas förkylningen blir bättre snart.. Kram

2008-10-01 @ 11:20:58
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0