Nej, det är vi inte

Svar till "someone" och Veronica (" Vadå är ni tsm igen eftersom ni letar en 3:a tsm? =)"  ):

Nej, vi är inte tillsammans igen. Vi söker varsin lägenhet i stan, eftersom båda vill flytta dit. Det finns ingen framtid i Bispgården, och ingen av oss trivs riktigt här, därför ska vi flytta till Östersund båda två. Vi säger alltså upp våra lägenheter på måndag båda två, och sen hoppas vi att vi ska lyckas hitta varsin lägenhet att flytta in i den 1a februrari. Skulle bara en av oss ha lyckats hitta lägenhet så kommer vi att flytta ihop temporärt tills dess att den andra hittat lägenhet, men vi är inte tillsammans och kommer antagligen aldrig att bli det igen. Vi passar bättre som vänner än som par.

Och förövrigt är ju jag lite förtjust i norsken ;) 

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Okej! lät som en bra plan.

Jo jag har märkt att det är något speciellt med den där norsken! ;)

Puss på dig! :P

2008-10-26 @ 15:54:55
URL: http://kaspersmamma.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag tycker ni ska ta och flytta till Sundsvall istället jag och umgås med mig och nette =)

2008-10-29 @ 00:08:14

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0