Mitt på dan

Idag sov jag lite längre än vanligt.. klev upp vid 10:00 (!). Weird, jag brukar inte kunna sova så länge, men men. Sånt är livet! Fast det hade varit bättre om jag klivit upp vid 8-9:00 nångång så jag hade haft mer tid till att plugga och greja.

I alla fall så är det jobb idag, 16-20:30. Härligt att få jobba lite! Jag saknar nästan det där stället nu.. Blir jobb hela helgen, lite synd med tanke på att norsken kommer, men han ville komma i alla fall och jag är ju inte den som säger nej inte ;)

Hade hoppats på att få ett brev från handledaren jag ska ha på praktiken idag, men inte då. Jag börjar känna mig lite stressad nu, med tanke på att jag måste se till att jag har någon som kan ta Celia dom dagar jag måste vara kvar i stan, och att jag har någonstans att sova när jag jobbar kväll och morgon dagen efter. Shajse, jag blir ju helt yr i huvet bara jag tänker på't...

Det vart inget mer gjort på mitt skolarbete igår i alla fall. Jag somnade! haha xD

Har dock bestämt mig för att börja på ett annat arbete istället, eftersom det står helt still i huvudet när det kommer till njursvikten. Kanske ett etik-arbete? Eller ska jag satsta på att beta av hela sjukvårdskursen kvar? Har ju trots allt bara 4 arbeten kvar där.. Den som lever får se. Nu ska jag borsta håret!

Såhär tycker vi
Postat av: sandra

hehe bra det =) haha ja då ere inte så lätt att plugga =) Hoppas du får en fin helg nudå =)

Kram

2008-10-03 @ 12:13:36
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0