Mitt nya kök

Nu sen Celia la sig och sov för ca 30-40 minuter sen så har jag möblerat om i köket. Jag har ju haft bordet åt helt fel håll förut, liksom felvridet eller vad man ska säga. Anledningen till det var att det var för långt för att ha åt "rätt" håll, men nu tänkte jag vafan och vände det så i alla fall! Det som gjorde det möjligt var att jag flyttade det närmare väggen, så bordet står inte mitt under fönstret, men jag tycker ändå det blev myyyycket bättre. Nu kan man faktiskt sitta 4 st + Celia runt mitt bord -cheers!!  (förut fick man bara plats 2 pers, eller 1 pers + Celia eftersom det var så trångt vid kortsidorna...)


Såhär såg det ut före;




och efter;





(och jag är förövrigt irriterad på blogg.se just nu, för det går inte att svara på kommentarer! *morr*)

Såhär tycker vi
Postat av: martina

fint ju:)

2008-10-25 @ 12:07:29
Postat av: Marie

Fint =D

2008-10-26 @ 20:11:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0