Linda kirrar biffen!

Eller rättare sagt -steken. Idag har jag nämligen bjudit Anders på mat snäll som jag är. Jag har varit så himla sugen på att tillaga min skinkstek, men en hel stek på bara en person? Nej, det är ju lite onödigt. Men nu är vi två stycken, och så Celia då förstås, så då passar det ju utmärkt om ni frågar mig :) Trevligt dessutom med lite sällskap när man äter, det är lite tråkigt att äta själv sju dagar i rad...

Inatt sov jag bra för första gången på ungefär en vecka. Så skönt! Det var verkligen välbehövt att slippa vakna 1 gång i timmen och ligga och vrida och vända på sig. Fler såna nätter, tack!

Nu ska jag diska och fundera på om det är nåt som saknas till maten, sen blir det plugg för hela slanten.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0