Konservöppnare -jatack!

Efter att jag skrivit det förra inlägget gick jag bokstavligt talat och dog på soffan. Tror aldrig jag somnat så fort förut, faktiskt. Och för första gången någonsin var soffan bekväm! Ja man slutar ju aldrig att förvånas sägs det...

Vaknade strax innan 18:00 i ren panik -jag var så jävla hungrig! Flög upp ur soffan, slängde köttbullarna i stekpannan och valde det mycket snabbare alternativet makaroner (hade ju egentligen velat haft potatis.. men men, nöden har ingen lag!) och så rev jag lite morötter när jag insåg att det skulle ta för lång tid att hacka tomat och paprika :P haha. Fick i alla fall i mig maten (nerdränkt i grönpepparsås of course) och sen var allt frid och fröjd igen.

Blev btw lite besviken när jag insåg att jag inte kunde göra min persika-mjölk shake. Jag hittade inga färska persikor på affärn nämligen, så jag köpte såna där inlagda persikor istället och tänkte att det må ju gå lika bra det. Insåg när jag skulle göra shaken att det inte alls går lika bra -eftersom jag inte har någon konservöppnare! Typiskt mig...

Har inget annat viktigt att meddela för tillfället, tänkte försöka plugga lite nu eftersom det inte blivit av tidigare idag.


Såhär tycker vi
Postat av: sandra

aha.. vet itne om ja frågat, ere länge sen ni gick isär eller? =) haha stackare, inte roligt att laga mat i halvt panik.. s vilka recept har du på shakerna? tänkte ja skulle skicka nåra men kommer inte ihåg vilka du har. ler Kram

2008-10-02 @ 19:50:19
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0