Jag har varit slarvig idag

Inte en endaste uppdatering på hela dagen, och det konstiga är att jag haft fler unika besökare idag än tidigare i veckan. Kónstigt det där, tycker ni inte?

I morrn åker jag i alla ner till Stockholm på STSet. Ska bli väldigt intressant, men tråkigt att åka själv! Tur i alla fall att jag (tror jag) inte kommer att gå vilse nere där :P haha. Lodge32 som jag ska bo på ligger bara en 10 minuters promenad i från Cityterminalen, så det bör inte bli några problem att hitta dit! Och det ligger ju som mitt i stadskärnan nästan, så jag har nära till affärer. Även om man är fattig så kan man ju alltid fönstershoppa! =) Stockholm lär ju ha rätt mycket fint att vila ögonen på, i jämförelse med Östersund.

Jag kommer att ta med mig laptopen ner dit, för jag har kommit fram till att jag inte har råd att förlora någon plugg-tid. That's it. Blir med andra ord till att sitta där nere och vara en plugghäst. Kul kul ;P

Såhär tycker vi
Postat av: Britt-Marie

Hoppas att du inte går vilse i stora stan,synd att det inte var en annan helg då hadde jag nog följt med dej kram

2008-10-17 @ 21:56:15
Postat av: MH

Lycka till med pluggandet ;)

2008-10-18 @ 16:13:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0