Home sweet home

Då var den här kvällen avklarad. Jobbade med Katja och allt flöt på smärtfritt. Det var helt och hållet som vanligt där på "dårhuset", inga stora förändringar där inte!  Jobbar även imorrn, 07:30-16:30 -finns det nåt värre pass? Jobbar nästan hellre en delad tur, faktiskt, så man slipper dom där dryga timmarna mellan lunch och middag. Det finns verkligen INGET att göra då, och det är frustrerande som tusan.

Jag ska strax slänga mig in i duschen och sen lägga mig.. om jag nu kan sova. Är så jävla nervös :P haha. Vid 5-6 tiden inatt/i gryningen kommer norsken.. Shajse. Jag är ju mer nervös nu än sist, eftersom då var det en riktig suprise-visit eftersom jag inte visste nåt innan. Aja, det blir nog bra. Jag har ju tränat upp min norska lite :P haha

Såhär tycker vi
Postat av: martina

Vad roligt me en NORSK ;)

2008-10-04 @ 22:13:45
Postat av: Mamma

Hmmmmm!!!! Inget bloggande ikväll? ;)

Hälsa så gott=)))

Kram

2008-10-04 @ 22:21:20

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0