Hela dagen borta


Ja, det är så det känns i alla fall. Jag får verkligen dåligt samvete när jag sover längre än till åtta, halv nio på morgonen. Det känns som att jag sovit bort hela dagen, och då blir jag stressad över allt jag måste göra under dagen. Jaja. Det löser sig nog.. men imorrn ska jag fan ställa väckarn på 08:00, pallar inte att sova till klockan nästan är tio en gång till.. That's it. Det förstör ju hela dagen!

Annars då? Kom i säng strax efter 02:00 inatt, skrev inget mer på nåt av mina arbeten utan åt en tallrik gröt och gick och la mig. Skönt! Har planer på att skriva klart mitt njursvikts arbete nu, men först ska jag ta en dusch. Antagligen blir det väl så att jag diskar också innan jag pluggar, för annars vet jag att jag inte kan koncentrera mig.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0