En sån där långkort dag

Idag har varit en sån där lite små konstig dag. Tiden har gått väldigt långsamt, samtidigt som dagen har gått hur fort som helst! Om ni förstår hur jag menar?

Nu ligger i alla fall Celia och sover, hon var jättetrött när vi väl kom hem från våra strapatser. Först var vi som sagt bort till Sandra och hämtade lite mer Herbalife-produkter till mig, och sen var vi upp på Björkhammar, vidare till Ica och sen hem till Celias mormor. Celia vart överlycklig när vi kom dit, för hon fick mat ;D haha. Mammas matvrak! Att en sån liten krabat kan få i sig så mycket mat? Jag fattar inte.. "bottenlösa hålet" är en vanlig benämning på Celia vid måltiderna.

Själv ska jag till och äta en sen middag nu snart, blir som jag sa tidigare lax- och potatispaket. Det luktar goooott! Ska ta några bilder så får ni se sen, det är verkligen superduper gott. Fast godast är det ju uppe i Digerlemmen när man gör fiskpaket av öringen man fångat och grillar över öppen eld -det är sommar det. Det, och att sitta i båten på en spegelblank sjö och bara njuta.

Jag saknar sommaren som aldrig kom...

Såhär tycker vi
Postat av: Mamma

jadu=) Digerlemmen - dit ska vi till sommaren igen. Mommas lilla älskling ska få uppleva paradiset på jorden även denna sommar=)



Kram

2008-10-15 @ 19:08:27

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0