Detta eviga pendlande

Jag vet, jag har varit slarvig nu! Men jag har inte orkat uppdatera något de senaste dagarna. Hur som havet går det bra på praktiken, har snart avverkat de första två veckorna nu. Riktigt skönt! Det spelar ingen roll att det är kul att få komma ut lite, men nog fan längtar jag tills praktiken är över i alla fall så jag får lite LEDIGT. Känns som att jag inte gör annat än är på sjukhuset, sover och åker buss. Och ja just det, så fort jag har 2 minuter över så pluggar jag. Det är verkligen jättekul...

Igår hade jag den enda lediga dagen den här veckan, och jag sov för det första bort halva dagen och klev upp först strax efter 11:00. Sprang runt i mjukisbyxor, tvättade en maskin och satt framför datorn resten av dagen. Var över på Sönneråsen en sväng och hämtade nyckeln till Malin & Uffe's lägenhet eftersom jag ska få låna den i helgen -TACK!

Och nu ska jag då jobba fredag, lördag,söndag, måndag och tisdag. Ledig onsdag. Jobba torsdag. Sen på fredag morgon åker jag hem till Bispgården, jobbar på brunis fredag, lördag, söndag. Ledig måndag. Jobba tisdag, onsdag, torsdag. Ledig fredag. Jobba lördag och söndag. Härligt va? Suck... 3 lediga dagar på 2,5 vecka. Det blir nog finfint det här.

Nehej ni. Nu ska jag dra på mig skor, jacka, vantar och halsdukar, ta min packning och soppåsen och gå ut till bussen. Den bör vara här om ca 10 minuter eller så. Och yes, vad kul att åka buss!!! (jag hoppas ni noterade ironin...)

Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

nej det är inge kul alls.. =( men bland så måste man tyvärr.. man han kommer att vara saknad..



Låter som tuffa veckor framför dig.. hoppas de går bra..

Kram

2008-10-31 @ 09:32:54
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Marie

Brummelisa heter hon =D Sandra bekräftade det =D

2008-11-03 @ 12:22:27
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0