Dagens stora projekt


Idag påbörjade jag något som kändes lite som Mission Impossible; garderobsrensning. Jag säger bara en sak, shajse vad mycket skit jag har i min garderob! Och faan vad jag har vuxit på mig! =) haha. Har växt ur ca hälften av alla mina jeans, och vuxit i jättemånga tröjor + linnen som varit för stora runt brösten förut. Kan man vara lyckligare? :D




Alla kläder utslängda på golvet


Kläder som jag kan ha

 
Kläder som är för små, vart 4 skapliga högar..
ser dock inte så mycket ut på bilden




Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Jaa tiden bara rusar iväg.. Men samtidigt känns det som att jag varit mamma i all evighet =) Jaa hon är väldigt liten, hon har 50 på byxor och 50/56 på bodysarna och tröjorna.. Tur att jag fått mycket nu när hon kommit, för jag hade då inte särskillt mycke kläder i den storleken inte.. =)

2008-10-08 @ 17:09:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja visst ere?! =)

2008-10-08 @ 17:30:24
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0