Utmanad av Marie

Såg den här utmaningen något sent.. men men. Here we go!


4 arbeten jag haft i mitt liv:
1. Vårdbiträde
2. -
3. -
4. -

4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Freaky Friday!!
2. Vägen ut
3. Pirates of the Carribean
4. Kill Buljo

4 ställen jag bott på:

1. Österede
2. Östersund (rum på Körfältet, ett "kollektiv" med en hög killar i Torvalla och slutligen en 2a i Torvalla)
3. Hallvägen, Bispgården -2 lägenheter.
4. Forsvägen, Bispgården, där jag bor nu.

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Grey's Anatomy
2. Ugly Betty
3. Desperate Housewives
4.  Cityakuten

4 ställen jag vill åka till:
1. Florø / Leirvik, Norge
2. Grekland
3. London
4. Spanien

4 favoriträtter:
1. Kycklingwok
2. Pannkaka :D
3. Fläskfilé med örtmarinad
4. Lasagne

4 ställen där jag trivs:
1. I min lägenhet
2. I armarna på en viss someone
3. Hos mamma
4. I Anders lägenhet (på nåt sätt känns den fortfarande som "hemma")

Såhär tycker vi
Postat av: Eva

Tack för kommentaren på våran noggsida. Livet är hårt kramar om

2008-11-04 @ 14:30:34
Postat av: M.

Här kommer allt utom granen upp på första advent :P

Granen åker fram den 23e ^^, Det är våran tradition de:P

2008-11-05 @ 11:04:41
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Halloj, ja de blev ju det.. Vi kom hem vid 2-3 igår, men så fick ja besök, och de varade till halv sex typ.. så.. =) men jag ska försöka komma ihåg att ringa ikväll, är ju lite mkt på helgerna o kvällarna men du kanske kan skicka ett sms när du är hemma? så ringer jag upp!

=) hoppas de går bra idag.

kram

2008-11-08 @ 10:22:27
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: M.

Ja men visst! Det är ju bara skit nuförtiden. Det är inte ens många program som Emanuel kan se heller. Eller, vill se.

Han tittar typ på första kvarten av bompa. Sen tycker han det blir tråkigt.

Det är ju typ..byggarebob, pingu, rorri m.fl som han gillar. Men det är ju inte ofta dom visar dom programmen!

2008-11-10 @ 14:35:02
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0