Pannkakskalas

Celia och Anders åt middag hos mig idag, och av rubriken att döma antar jag att ni listat ut vad maten bestod av? Just det, pannkakor. Det var populärt hos oss alla tre, och i alla fall jag nästintill rullade ifrån bordet.. :)

Jag tog fram kameran, och Celia är ju en duktig modell så hon gav mig en pose innan kameran la av.. :






Hon är bara för underbar min tjej! Och på måndag kommer hon till mig och ska sova över, ska bli så skönt att få rå om 'na lite själv, även om det bara är för 2 dagar. På tisdag kväll åker jag ju nämligen tillbaka till stan, eftersom jag har lektion på onsdag, och direkt efter det hoppar jag på tåget till Trondheim. I can't wait!

-Om man säger så här.... nedräkningen har börjat!



Om sisådär en 40 minuter går bussen in till stan, och jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med fram till dess? Ska kanske packa ner matlådorna innan jag glömmer det, vore ju lite dumt om dom står kvar i kylskåpet här... dom gör ju inte så mycket nytta där när jag är på sjukhuset och har min matrast, om man säger så.

Nu vet jag vad jag ska fördriva tiden! Ska gå in på Livsenergi, Go'boken och HomeEnter och avbeställa alla månadspaketen. Känns inte ha pengar över till nåt av det den här gången.. Köper hellre nån extra julkula till granen :P


Såhär tycker vi
Postat av: Sandra

va otroligt söt hon är =) vilka perfekta bilder ;) du har studentbilden där ;) s hoppas de går bra i helgen. Kram

2008-11-15 @ 13:53:22
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: martina

Å så mysigt:) länge sen man åt pannkaka. du får komma hit å göra åt mig också?;) kram å puss

2008-11-15 @ 18:09:14
Postat av: Linda larsson

Sötfisen :)lika söt somm altid :D

2008-11-17 @ 08:05:27
URL: http://lindacrazyme.blogg.se/
Postat av: Denise

Ja är dom inte fin? :) Världens längsta ögonfransar också, ha ha!

2008-11-17 @ 19:29:44
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0