Jag är en hemsk människa.

Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag försummat er trogna läsare under de senaste.. hmm.... 9 dagarna? Men jag har varken haft tid, lust eller ork till att blogga. Men jag lever i alla fall, och det är väl bra? :)

Just nu sitter jag i Martinas lägenhet gör i princip ingenting. Ska ringa runt och söka lite jobb hade jag tänkt, börjar ju vara på tiden att man engagerar sig lite i det nu. Jag vill ha jobb och pengar och helst en fast inkomst! Jag kommer bli galen om jag inte får pengar snart. Den senast lönen var verkligen inte mycket att hurra för, och den här månaden har jag vridit och vänt på varenda krona känns det som. Inte alls roligt. Kommer väl att få lite bättre lön nu, men jag tror inte det kommer bli mer än någonstans runt 2000:-, kanske uppemot en 2300:- om jag har tur. Ni får hålla tummarna! :)

Förövrigt är jag inne på sista praktikveckan nu -så länge jag får chansen att ta lite blodprover vill säga, annars kommer det att bli några dagar till v.48 eller så, vilket jag verkligen hoppas att jag slipper. Jag ska jaga alla SSK idag så dom inte tar några prover själva :P haha. Så det så!

Och vet ni vad? På onsdag, alltså om en vecka.. kan ni gissa vad som händer då? Jo, klockan  16:21 går tåget från Östersund mot Norge!! Jag ska äntligen få träffa min norsk igen! =) Som jag har längtat! Jag hoppas den här veckan kommer att gå fort nu, för jag vill vara där nuuuu!

Näni, det här går inte. Nu vet ni i alla fall att jag lever, så nu ska jag söka lite jobb så jag är säker på att överleva nästa månad också! :) Man kan ju alltid hoppas att nån vill skola in mig redan nu, så jag får lite timmar i alla fall, och sen förhoppningsvis ett vikariat efter nyår när jag är färdigutbildad och allt. Ni vet.. den 19e december tar ju jag min usk-examen! =)


Såhär tycker vi
Postat av: Anna

Lång tågresa! Och snart examen, härligt :)

2008-11-12 @ 13:15:53
URL: http://psyksyster.blogg.se/
Postat av: Sandra

va skönt o höra att du lever ;) håller tummarna för allt som skall gå väl ;)

Hoppas de går bra nu sista dagarna :) vi hörs sen :)

Kram

2008-11-12 @ 20:03:48
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Mamma

Du är inte hemsk!! Du är världens underbaraste dotter=)) Och du är mer än väl förtjänt av en liten norge-semester ;)

Stor kram till dig från mig

2008-11-13 @ 19:07:00
Postat av: Eva

Du är inte alls en hemsk människa...snarare en av dom bättre...så det så L

2008-11-13 @ 20:57:43

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0