- Ziquita / Wilja, me in a nutshell

Nån bättre rubrik kom jag inte på. Fantasilös till tusen just nu.

I alla fall så gick jag & Celia som sagt över till Tony & Satu förut idag och skulle lämna av nycklar till Xbox-nördarna, och när man ändå var där så vart man ju tvungen till att kika på kissongan. Fy tusan vad söta dom var alltså! Skulle absolut inte tacka nej till en -om det inte vore för knäppkatten vi redan har. Ingen mer katt så länge vi har han kvar, den saken är säker. Han har ju ett par skruvar lös, om man säger så.

Annars har det väl itne hänt så mycket idag. Vart pizza till middag, men det var inget gott. Hotellets pizza brukar vara svinigt god i vanliga fall, men näe.. inte idag. Nånting var konstigt med den. Ny pizzabagare kanske?
Sen har ju sambon och svågern suttit klistrade framför xboxet hela kvällen -lagomt kul tycker jag. Celia har badat. Jag har mest.. svävat runt bara, för jag är trött som tusan och har ingen motivation till nånting. Funderar dock på att göra nån macka nu eftersom hungern fortfarande finns där, pizzan åt jag bara halva av sen vart jag för äcklad av eländet. Hoppas den smakar bättre nästa gång!

Och jaa, imorrn bär det som sagt av till Stugun till Martina. Ska bli så kul så! :) Hanna skulle kanske också komma dit, och det är ju kul det med! Känns som att det är evigheter sen man träffade flickorna nu. På studenten funderar jag skarpt på att lämna Celia hemma hos Anders och fara dit och festa med dom. För faktiskt.. den studenten är ju litegranna min också, faktiskt. Eller hur? Jag kämpade mig ju igenom två år med den klassen. Lite firande är man väl ändå värd, fastän att man inte är klar med utbildningen förrän om typ 6-12 månader? :P

Näe.. Fika & godnatt! Verkar inte komma nån norsk ikväll i alla fall, så då skiter jag i det här! haha

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0