- Way to early

Idag begahade Celia vakna vid 6-snåret, och här sitter jag nu -mer levande än död. Hade inte klagat på att få sova till åtta i alla fall. Eller, bara till sju hade varit en ren dröm!

Känner nu att jag visst har lite ont i halsen, och det är ju ingen direkt höjdare. Vill inte bli sjuk till helgen när jag ska jobba, för jag behöver pengarna! Jag har kommit på att jag har rätt bra timlön ändå, när man räknar in semesterersättningen i det hela. Jag ska visst få tillbaka min medicindeligering innan helgen också, och det känns rätt skönt om man säger så! Då har man läget under kontroll igen, liksom :) Nog för att det är rätt skönt att inte ha deligering, men det blir ju lite omständigt när dom måste springa runt med den där nyckeln hit och dit för att jag inte får ha den. Aja, som om ni bryr er? :P

Näe, nu ska jag ta och fixa lite frulle åt mig och Celia, för jag svälter allvarligt talat ihjäl snart! Igår när jag kom hem från jobbet var jag också störthungrig, så jag tog och gjorde mig en varm macka när Anders var över till Tony. Det var gott, synd bara att beasåsen var slut, för det är så gudomligt gott att ha på varma mackor! haha

Och just det ja, Godmorgon !

Såhär tycker vi
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag! :)
kram

2008-05-21 @ 07:23:02
Postat av: Marie

Haha.. Ja vi kommer nog vänta.. Men samtidigt vill jag veta.. Äh vi får se.. =)

2008-05-21 @ 19:03:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0