- Vad är nu detta?

Inte ett enda musiktips... :( Kom igen nu, jag ser ju att ni vart här och kikat, och nån musik må ni väl lyssna på nån gång? :)

Celia sover nu i alla fall, alldeles utslagen efter en dag av bus med Indra. Jag sitter och kollar på Lyxfällan och emellan det så springer jag runt och packar och bränner ut lite skivor. Ska ta och skära mig en bit av kladdkakan och ta lite mjölk nu och gå tillbaka till tvn, för nu fortsätter det visst! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Tack! Det ska bli såå roligt.. Var ju bara och kollade på det i tisdags.. Men det kändes så himla.. rätt på en gång.. =)

2008-05-29 @ 21:17:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Nette

vart ska du åka då? haha vad har ja missat? XD musik jaoo, fins ju så mkt bra , papa roach,gyllene tider, bryan adams, o så klart the moffatts;)

2008-05-29 @ 22:33:53

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0