- The Moffatts, Miss you like crazy

Igår kväll när jag och norsken satt och snackade så hamnade vi som vanligt på youtube efter ett tag, och då hittar jag helt plötsligt igen en låt med The Moffatts... Så nu säger jag här, med min bästa programledar-röst, "Nette, den här låten är till dig!" haha.

För er som inte visst det så tänkte jag och Nette faktiskt flytta till Kanada och gifta oss med de här grabbsen när vi var mindre.. Men en sak jag undrar över, skulle vi ta två var eller? Annars blir ju två stackare ensamma :P haha



Såhär tycker vi
Postat av: Nette

haha, de var länge sedan de:P nää du skulle ju gifta dig med bob o jamed scott, eller clint? ja kommer inte ens i håg vem som
hette vad ja :P
kanske flyttar dit o hälsa på dem en sväng alleflall^^

2008-05-16 @ 15:30:02

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0