- Still all alone

Celia är fortfarande med farmor sin, så här sitter jag och funderar på vad jag ska göra. Har redan hunnit med att framkalla alla bilder, legat i solen och haft det skönt, ätit middag, bakat kladdkaka, dammsugit och laddat in bilder i bilddagboken. Bilderna ligger btw under 20e, 25e och 27e maj för er som är nyfikna (länk finns nere till vänster).

Ska väl kanske ta itu med disken så har jag det gjort också, och göra iordning matdosor av maten jag gjorde tidigare idag. Min kulinariska köttfärssås, ni vet :)

Har jag f'resten sagt att det här kommer att bli en kul helg? Bäst jag tar och laddar batterierna till kameran!! :D

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0