- Sista uppdateringen på ett tag

Usch, jag har inte alls gjort så mycket som jag borde. Har plockat fram det mesta som ska med imorrn och det känns inte som att jag kan ta fram nåt mer än eftersom det är grejer jag ska använda imorrn bitti också. Hoppas nu bara att mina jeans, linnet och tunikan hinner torka tills imorrn annars hänger jag banne mig ut dom genom bilrutan så får dom torka den vägen -för med ska dom!!

Sitter och chattar med Veronica  nu, och jag måste bara säga att Kasper är så himla söt! Tror inte jag sett nån sötare liten kille nångång! Kommer bli ett riktigt charmtroll tror jag, så det så.

Och hur sjutton ska jag ÖVERLEVA helgen utan Celia? Ingen som har några överlevnadsknep? Känner mig ungefär som Survivor Man på Discovery (ni vet han som strandsätter sig själv på öde öar utan minsta lilla utrustning och sen ska överleva där 7 dagar helt ensam med sina filmkameror och fickkniv typ). Bara det att jag inte har någon fickkniv, men jag behöver "bara" överleva helgen.  En sak är säker -jag ska ha tät telefonkontakt med mamma! haha

Näe, jag tror jag ska ta en runda med mina vattenkannor och vattna djungeln så den inte dör ifrån mig under helgen.. Det gassar ju på så man vet ju aldrig om dom överlever dagen eller inte. Undrar om det är lika bra väder dit vi ska? Man kan ju alltid hoppas! Undrar f'resten om vi ska packa med det vi har ovanför frysen? Det måste jag fråga Anders när han kommer hem om fem minuter. Om nu minnet räcker så långt.

Neje, nu skriver jag mest i gåtor tror jag. Svamligt är det också, så det är bäst jag tar och går och drar nåt gammalt över mig. Fast först ska jag invänta en bild på charmtrollet! :) Vi hörs på söndag eller måndag, ha det så bra alla!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Ja precis det är exakt det huset!! Ja det har ju varit det, men hon sa att det var människor som hon inte skulle lita på. Vet inte då om det kanske var skummisar, och dom vill vi ändå inte ha hit =) Ja det är jättefint invändigt, stooort rum nere som man såg på bilden och ett jättefint kök. Uppe var det två stora sovrum och ett lite mindre. Alla nytapetserade och fräscha. =D Det ska bli alldeles UNDERBART! =D Njae, det är ju egentligen inte såå himla långt från hammarn till bisp. Men ni kanske hittar ett hus i Bisp att hyra el köpa? Vad ska du på för roligt i helgen som är så Celia-sjuk innan du ens åkt? =P

2008-05-30 @ 08:39:47
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Nette

1=106&avdelning2=114" rel="nofollow">http://www.ltz.se/lista.php?avdelning1=106&avdelning2=114

2008-05-30 @ 13:02:06
Postat av: Marie

Ja det känns verkligen kanon att ska bo i hus. Jag gillar inte lägenhetsskänslan som man får.. Instängd liksom. Inte för att vi har det nu där vi bor men.. Annars hade vi kanske måsta satt oss i en lägenhet, typ skalgränd eller så.. Okej, men det finns ju verkligt fina hus efter vägen mot sollefteå. Långsele är ju fint, och kanske inte heller så himla långt för Anders till Bispgården. Okej, hoppas att ni hade en kanon helg med en massa sol! =D

2008-06-01 @ 21:10:59
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Okej, vad himla synd. Det huset lät ju kanon! Men det kommer fler. Det här huset skulle jag lätt kunna bo i resten av livet om det skulle vara så men.. Som sagt, det är ett stort, riktigt sovrum uppe och ett mindre. Sen är det ett till stort rum uppe, men det är ingen dörr och du kommer upp i det direkt då du går upp på övervåningen. Fungerar iof som ett sovrum men.. Ah det kommer bli perfekt för våran nuvarande situation =D Nej inga problem alls ännu, men det lär väl komma. Jag är på en demens avdelning nu men vid midsommar ska jag börja på en lite "lättare" avdelning där det finns taklyftar ist för transportabla, vilket gör en gigantisk skillnad. Förhoppningsvis kan jag jobba hela sommaren som det är tänkt. Kanske jag tar havandeskapspenning från septeber eller så.. Beror på hur jag mår. =D Vad synd att du hade sånna problem, hoppas det blir bättre nästa gång det begeer sig ;) Kram

2008-06-03 @ 08:35:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja nu är verkligen sommaren här!! Nu ska jag och hunden gå uuuut i solen och steka. =D

2008-06-03 @ 10:05:15
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0