- Morgon, godmorgon

Idag vaknade man alldeles för tidigt, Celia fick nämligen för sig att hon skulle upp vid 05:40 (!) -vilket inte jag var beredd på. Men, en regel jag har här hemma är följande; kliv aldrig upp före 06:00, och den regeln håller jag på. Hårt, dessutom.  Klockan var nog 06:10 när jag pallrade mig upp ur sängen och gick för att kramas med lillfisen.

Hur som helst har jag inte tid att skriva nåt mer nu, för Celia har käkat klart och hon blir väldigt otålig av att bara sitta här vid köksbordet bredvid mig (ja, du läste rätt -datan på köksbordet). Skriblast!


((och på tal om skriblast, vars sjutton håller min favorit norsk vägen?))

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0