- Lunch i solen

Just nu håller jag på att tillaga något så kulinariskt som köttfärssås och spagetti som jag tänkte avnjuta i solen på vår uteplats.. bara spagettin blir klar nu så! Tänkte även ta cidern som jag hittade längst in i kylskåpet (kopparbergs päroncider 2,25% så jag blir inte full för er som trodde det var starkare grejor :P).

Celia sover och Anders sittar och grejsar med sin minimoto som han ska lackera så fort maskeringen är klar. Och imorrn bär det av på nya äventyr! Haha, ska bli såååå kul!! :D

Men nu tror jag visst spagettin är klar, så nu skiter jag i er och går ut och njuter av SOLEN! Det gäller ju att passa på, liksom.. ;)

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0