- Jäsiken, är jag kock eller?

Det är ju nästan så man blir imponerad av sig själv! God (och riktig) mat två dagar i rad?! Heja på, Linda, keep up the good going! Laddade f'resten in en bild på kasslergratängen i förra inlägget också. Nån som vill smaka? :) Det finns myyycket kvar, blir många matdosor det där!

Celia är ju lite tokig hon.. Nu när vi satt och åt så började hon sticka ner ett finger i halsen (så som hon gjorde jätte mycket förut.. jag trodde hon hade slutat med det!) och som vanligt sa jag att så får man inte göra och så drog jag bort handen hennes från munnen. Vad tror ni hon gör? Jo, hon börjar gapflabba! Och såklart.. gör samma sak igen. Helt galen blev hon, lilltjejen min. Bjussar på tre bilder från mina försök till "uppfostran" :P




Såhär tycker vi
Postat av: Marie

ja jag med faktiskt. =)

2008-05-27 @ 19:55:22
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0