- Jag vågar nog säga...

...att dagens kladdkaka var den godaste någonsin. Helt perfekt, ni anar inte. Fika, någon?


Förövrigt är det kanske dags att börja packa väskorna nu så man har det gjort tills imorgon -och framförallt, innan Celia kommer hem. Usch, vad jag saknar lillfisen min nu, det är ca 4 timmar sen hon åkte. Hur tusan ska jag överleva helgen?! Shajse. Blir riktigt mycket kramar och pussar när hon kommer hem, för vem vet, hon kanske inte har hunnit vakna imorgon innan vi åker. Hon har ju börjat tagit sovmorgnar nu, så hon sover minsann till runt åtta-nio varje dag. Jag klagar inte! hehe

Näpp, packa var det visst. Har någon nåt bra musiktips? Blir ju en del bilåkning nu i helgen och vore kul med lite nytt i högtalarna! Vad lyssnar du på?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0