- Fågelkrock

Iiiick!! Det krockade en fågel i fönstret här nyss, small till som bara den och sen såg jag massa fjädrar och dun som virvlade runt.. Kollar ut och ser att stackarn rör på sig i alla fall, men nu är den helt stilla. Ser rätt död ut, fast att han står på småbena sina fortfarande.
Usch, jag som är så svinigt rädd för fåglar! Jag hade tänkt ta Celia och åka på Ica när hon vaknar, men nu vågar jag inte för fågeln är alldeles bredvid ytterdörren.. Faan vad mesig jag är, men jag är verkligen LIVRÄDD för fåglar och fjärilar.

Kollade ut igen nu och den ser ut som att den andas, fast nacken ser lite.. sned ut? Tänk om det kunde komma en katt eller vad som helst och bara avsluta lidandet för stackarn?! Då skulle jag kunna åka på Ica också...


Såhär tycker vi
Postat av: Nette

haha kommer aldrig glömma konf resan när vi vänta på tåge hem^^ men fåglar ä läskiga varelser!

2008-05-15 @ 17:44:08

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0