- Den gamla hemsidan

Ingen av er som läser här som kommer ihåg vad jag hade för adress till min gamla hemsida som jag gjorde i samband med Datakunskap A -kursen? Jag skulle verkligen vilja kika in på den igen, men kan faan inte komma på vad det var för adress dit. Har för mig att det var nåt med wilja, självklart, för det var ju den perioden av mitt liv. Men vad var det för domän? Och jag tror att det var något mer än wilja också.
Jag har funderat som en tok, jag har googlat och jag har frågat runt. Vet att jag gjorde två olika hemsidor, en där jag publicerade tarotläsningar och en där det var lite allmänt om mig och mitt liv, och en vanlig blogg.

Jag vill hitta igen bloggen/hemsidan NU!


För övrigt ska jag ta datorn under armen och sätta mig framför tvn nu.. Hoppas på att norsken ska komma online så man får snacka lite "allvar" ;D haha. Som alltid, liksom. Det går inte att vara allvarlig med en norsk, så är det bara!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0