- Dansat hela natten

Igår var jag och Celia till Martina i Stugun. Martina är ju min lilla frisör, och hon är så duktig så :) Vart en riktigt najs frilla, lugg och grejer. Ska väl ta nån bild sen får ni se! Det är rätt stor skillnad mot förut, om man säger så.
I alla fall när vi sitter där hemma hos Martina och surrar så får vi för oss att vi ska fara på dans i Aspåsnäset.. Så jaa, så blev det. Tog Opeln och rejsade hem med Celia till Bispgården igen, gjorde mig iordning för en natts dansande och sen tillbaks till Stugun för att hämta Martina och sen bar det av.
Var rätt mycket folk där faktiskt, var ju premiär igår kväll så. Jag och Martina är väl inte direkt bra dansare, men vi shejkade loss i alla fall vi. Men jag dansade med nån som Martina kände som var skitbra på att dansa, så han lärde mig foxtrot i alla fall -kunde följa med i stegen lite hjälpligt efter ett tag.
Sen dansade jag med ett par andra också, och såklart med Martina. Jag tror ändå att jag och Martina var bäst på att dansa -så det så!

Åkte hem från dansen vid 02:00 tiden (eller ja, till Martinas mosters lägenhet i Lungvik) och somnade väl runt 3 snåret.. Sen upp igen vid halv åtta eftersom Martina skulle jobba.. Var hemma nå tag runt halv elva imorse för jag fixade lite grejs i stan innan jag åkte.

Har ingen direkt lust att uppdatera mer här nu, men lär ju komma nån uppdatering imorrn. Bild på frillan också :) F'resten kan Celia göra pussmun nu -det lärde Martina henne igår! :)

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

fram med kameran nu! vill se :D :D både frillan o pussmunnen^^

2008-05-19 @ 03:01:13

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0