- Då var man på G igen då

Även denna dag börjar dra sig mot sitt slut, och jag tänkte jag skulle skriva ett par rader innan sänggåendet. Fast har jag egentligen något vettigt att säga? Nej, jag skulle inte tro det.

Men hur som helst så vaknade jag 04:43 -och det var nog enda gången jag vaknat så tidigt och fått ett leende på läpparna! Det var nämligen så här, att jag vaknade av att Celia låg och gnällde och hade sig, och som vanligt sträcker jag mig efter mobilen för att se efter vad klockan är. Då ser jag att jag fått ett sms, och gissa vad det står? "Det blev en pojke". Haha, jag kunde inte hjälpa det men jag låg där i sängen och flinade för mig själv. Var nästan på väg att väcka Anders bara för att få säga det, men jag lät bli, stackarn hade ju faktiskt bara en halvtimme kvar innan väckarn skulle ringa.. Fast så fort väckarn hans ringde så var jag tvungen att säga det, men tror inte han fattade riktigt vad jag pratade om först ;) haha.
För er som inte kikat in på bloggen tidigare idag så kan jag säga det igen, Veronica och Simon fick sin efterlängtade Kasper igår kväll. Jag kan inte bärga mig tills jag får se nån bild på lillkillen!

Lite konstigt det hära, men nu vart ju jag bebissugen också -fastän att Celia fortfarande är så liten! Men här blir det då inga barn gjorda än på ett par år, den saken är säker.  Fast inte skulle jag säga nej till att snusa på en liten en bara för en dag eller två!

Apropå ingenting; Jag tog tag i mitt liv igen idag. Eller ja, jag gick och tränade i alla fall. Vet inte riktigt varför jag inte kommit mig för att träna nåt den senaste 1,5 veckan? Måste vara nån biverkning efter grillfesten (eller rättare sagt, dagen efter). Fick dock mitt livs chock när jag ställde mig på vågen för ett par dagar sen -TRE KILO NER. Faan, faan, faan! På bara ett par dar utan träning försvann all den vikt jag lyckats fått på mig, men hur tusan gick det till? Jag är ju som en jäkla jojo, alltså. Hur tusan ska man bära sig åt för att gå upp en 7-8 kilo och sen stanna på den vikten?

Och hur fan bär man sig åt för att få de extra kilona att lägga sig där man vill ha dom -dvs. lår, rumpa, armar och på "sidorna av magen" (alltså mellan där revbenen slutar och höftbenet börjar, just nu är det ett "gapande hål" där)? Den som har någon idé får mer än gärna presentera den för mig, för nu SKA jag fylla ut ett par jeans riktigt, så det ser bra ut. That's it.


...somebody help me?

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0