- Brunis, here I come

Då var det snart dags att vandra iväg på jobbet då. Känner mig lagomt motiverad just nu, men det brukar gå bra bara man kommer dit. Damerna våra är ju så himla mysiga :) och farbrorn också, såklart! Pratade med mamma för nån timme sen och fick veta att jag visst skulle jobba med henne ikväll -alltid lika roligt!

Kom på nu att jag visst inte ätit något än... Hugaligen vad jag är hungrig! Så går det när man har dåligt minne och får för sig att göra annat.

Har jag f'resten sagt att jag gillar min frisyr? :P Jag fullkomligt älskar den! Det går att göra så mycket med den, om man jämför med förut och mitt långa, raka, tråkiga hår. I love it! Undra just om det är luggen som gör det?

Näe, dags att gå på jobbet och sprita sönder händerna! Vi hörs senare, ha en bra kväll alla!

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Jag vet inte riktigt.. Jag tror nog att det är en flicka.. men jag vet faktiskt inte.. Vi får väl se.. =)

2008-05-20 @ 16:11:41
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0