- Back on track

Har legat på latsidan med bloggen i helgen, men nu tar jag nya, "friska" tag. Har ju såklart gått och blivit förkyld, lagomt trevligt.

Jag har i alla fall mest bara jobbat i helgen, så det blir lite extra klirr i kassan nästa månad när lönen kommer. Får se idag när lönespecen kommer hur mycket jag fick ihop förra månaden -alltid lika spännande! Sen borde mitt ellos-paket komma nu i veckan också, så då blir det lite nytt liv i garderoben. Det är välbehövligt, kan man lugnt säga.  Får se om jag kan ha jeansen jag beställde också, eller om det blir som vanligt att jag måste returnera dom. När jag beställer byxor brukar det alltid vara nåt som inte blir bra, endera rumpan eller runt låren. Aja, vi får la se. Jag hittade ju faktiskt 2 par jeans i Sundsvall som satt bra -alltså måste mina lår ha blivit större eller rumpan mindre! haha

Och blåser gör det som vanligt. Igår var det jättefint väder, men det är ju klart att man var på jobbet då. När jag gick hem igårkväll var det fortfarande 15grader och soligt.. Varför inte idag? Jo, för att jag är ledig!

Men nu står Celia här och vill leka, så jag ska ta och dra mig vidare.


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0