YESBOX ALLRIGHT!

GIssa vad? Om en vecka får vi flytta in i nya lägenheten!! Pratade med Tjommen för inte så länge sen, och han tyckte vi skulle ha ett tag på oss att flytta in.. så jaa, inte klagar jag inte!

F'resten så sov brorsan på polisstationen i Umeå inatt.. Det ni! Det är det inte alla som får göra, haha :) Mamma lyckades nästan lura mig att han hade vart ute och slagits, men sen insåg jag att hon bara drev med mig -men det tog ett tag innan jag fattade det. Aja, skämt åsido, han sov verkligen på polisstationen på en träbrits, stackarn.Varför? Jo, han pluggar ju uppe i Lycksele, och bussen han åkte med igår fick för sig att gå 15 minuter senare än vad busstabellen säger, vilket resulterade i att han missade anslutningsbussen i Umeå.. så jaa. Vad gör man då? Jo, ringer mamma som ringer runt lite.. och det slutade med att han blev hämtad med polisbil vid buss stationen och sen fick han poliseskort till bussen imorse också! Haha, snacka om pinsamt att kliva ur polisbilen där vid bussen... :P

Sen har "lillsyrran" min gått och hamnat på sjukhus också :/ Dom hade fått farit in på akuten i Sollefteå i lördagskväll, hon har kanske fått en hjärnhinneinflammation, men dom vet inget än. Mamma och Per skulle in dit idag, får hoppas hon har kryat på sig!  Vilket avslut på sportlovet, liksom...

Näe, undrar när lillfisen ska vakna då? Vill ju ha lunch snart, men ska vänta tills hon vaknar så slipper man stöka ner i köket två gånger ;) haha

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0