TITTUT!



Har lite tid över, så tänkte jag kunde ladda upp ett videoklipp innan vi åker. Enda felet är väl att jag -som vanligt- håller mobilen åt fel håll.. så jaa, filmen är på fel ledd, men skit det samma.

Celia  och jag leker i alla fall tittut här, samtidigt som hon får krypträna lite. Såklart så avbröts filmningen när hon började skratta riktigt hysteriskt, så det får ni tyvärr inte se. Men visst är det kul med tittut!? :D




Såhär tycker vi
Postat av: Petra

Ja, verkligen kul. Eller så inte, fast på ett sätt är det ju skönt. Man ser hur mycket man bara kan slänga bort. Man har trots allt en jäkla massa dynga man far och drar på. Ärligt så börjar jag få lite ångest över att det är Hammarn som jag ska flytta till. Jag menar, småa stället är inte direkt min grej. Man lär sig ju de efter att bott alldels för länge i Bgården. Men men. Himla söt video på lilltjejen din! Hah, även fast jag inte sett henne så fick man ett leende på läpparna!

2008-03-14 @ 14:12:27
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0