SNART BÄR DET AV

Sundsvall -here we come! Om ca 20 minuter slutar Anders, så då ska vi fara och hämta Pers bil och sen upp till svärmor och hämta släpvagnen.. Känns lite drygt med bilåkandet, men det går väl det också. Ska sno med lite kassetter från mammas bil, för Per har ingen cd-spelare i bilen, och radio är ingen höjdare tycker jag :) Har nån gammal kassett i mammas bil som man spelade in för typ 9-10 år sen, med Aqua, Westlife, Rednex etc. Alltid kul att lyssna på ;P Hahaha, man hade inte världens bästa musiksmak precis!  Btw så har jag faktiskt Aqua's autografer på en CD, det ni! Är jag inte häftig, så säg?

Har lyckats vunnit ca 50kr på king på morgonen, så snart ligger vi 1000:- plus. Dags att ta ut lite pengar kanske? Näe ni, nu ska jag pussa hejdå på lilljäntan min, svärmor och svågern är här och hämtar Celia nu så ska dom åka iväg på hammarn och handla och greja. Ha en bra dag allihop!

Såhär tycker vi
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du har sovit sött inatt! :)

2008-03-14 @ 09:49:24
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0