HIPP HIPP HURRA

Och nej, jag har ingen fantasi, därav rubriken. I alla fall så är det fullt hus, eller rättare sagt -full lägenhet, här nu. Hockeykväll vet ni! Mamma, Linda, Tomas & Håkan är här och hjälper oss heja fram MoDo till seger, och snart kommer Per också om han tar sig i från jobbet nån gång.

Sitter och snackar med norsken också, och han är bra rolig han! Mamma sa jag skulle fråga han hur dom säger banan på norska, och då sover han såklart "banan". Följdfråga; "Säger ni inte guleböj?" varpå jag får svaret "sounsd like a dildo, that's why". Han är hel go, den där pysen! haha. Äh, det där lät nog inte lika roligt för er som det gjorde för mig... men men, det är min humor det! :)

Har i alla fall vart väldigt flitig idag, packat ihop en jäkla massa, städat och haft mig. Är man inte flitig så säg? Men nu ska jag fortsätta se på hockeyn. Fast först ska jag ladda in ett par bilder och lägga upp här :) Solong.

Såhär tycker vi
Postat av: Nette

MODO SUGER ;D TIMRÅ IK ÄR DEM BÄSTA!! :D :D

2008-03-16 @ 23:49:03

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0