EKANDE TOMT

Har packat ihop 3 kartonger till nu idag, så nu känns det verkligen tomt här i lägenheten. Inga tavlor eller prydnadsgrejer är framme nu, så det känns lite, jaa... kalt på väggarna här om man säger så. Packade ihop en kartong i köket också, plus en med grejer till Celias rum. Blir väl nån mer kökskartong senare idag skulle jag tro, men har varken nån lust eller ork till det nu. Får se om jag orkar masa mig ut i förrådet också och röja lite där, men det om något känns drygt.

Annars är det en helt vanlig dag här på Hallvägen. Vi klev upp strax efter 06:00 när Celia fått sin morgonflaska (fast för mig var det nog fortfarande mitt i natten, var helt väck i huvudet). Sen har vi busat, tvättat, packat och haft oss, Celia har hunnit med att sova en sväng också så då kikade jag in på king och vann 75kr, inte illa. Nästan lika "bra" timlön som den jag har som timvikarie på brunis, haha.

Ser nu att jag har fått rätt långa naglar, med andra ord; JAG HAR LYCKATS! Jag biter inte på naglarna längre :) Kanske man ska fira det med att klippa naglarna för första gången på... jaa, en livstid? ;P Annnars lär man väl bryta av dom, och det gör ju jäkligt ont säger dom. Har som aldrig haft nå naglar att bryta av förut, så kanske ska testa bara för det?



Bjussar på en bild på snyggingen som hittade igen några glasunderlägg.



image31



And that reminds me.... TVn funkar inte av nån skum anledning, så blir inget
Våra bästa år för mig idag som det verkar. Suck. När det äntligen börjar hända nåt!

Såhär tycker vi
Postat av: Emma

Våra bästa år är ju så värdelöst! =) En timmes avsnitt är ju verkligen bara en timma i deras liv, om ens det..=D Man kan missa det i flera månader och ändå hänga med i handligen! =D

2008-03-14 @ 18:51:57
URL: http://emmagrelsson.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0