CHANGE OF PLANS

Det blir Sundsvall och IKEA nu på fredag istället -skönt! Ska låna bil och släpvagn av Per, eftersom våran bil inte har dragkrok, och svärmor är snäll och är barnvakt under dagen så vi kan fixa allt i lugn och ro. Ska bli så kul att förnya lite, man börjar bli lite less på våra möbler, allt är saker vi ärvt (utom sängen då, som jag köpte för skatteåterbäringen i somras).

Snart ska jag ta och klä på mig & Celia och gå ut i slasket, vi ska på BVC idag och väga & mäta. Ska prata med Birgitta också så jag får nån tid hos henne att kolla blodvärde och göra en annan undersökning också... man börjar ju bli lite orolig, om man säger så. Fast man kanske måste upp på hammarn för det? Jaja, det märks väl.

Näe ni, såg precis att jag vann första cup-matchen av Chuzzle, så nu ska jag köra nästa. Wish me luck!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0