APAPAYACOCONUT

Jag vette tusan vad det är med mig, men jag kan aldrig få till en seriös rubrik nu för tiden.

Idag har vi i alla fall vart i nya lägenheten från tidiga morgonen till ca 13:00 och skruvat, skruvat, skruvat. Matbordet & stolarna blev skitbra, likaså bokhyllorna. Enda problemet vi har nu är hur tusan vi ska möblera i vardagsrummet? Det funkar inte riktigt så som vi hade tänkt oss från början, det vart så himla inklämt då alltihop, sofforna var lite större än man trodde. Får se hur det blir i slutändan, ska dit på torsdag och göra klart allt där, frakta dit sängarna, soffbordet, tv-bänken, hallbyrån och sista kartongerna. Hade varit skönt om vi hade kunnat gjort det imorrn, men då åker ju jag till Bräcke vid sjutiden och Anders börjar jobba 14:00.. Men men, en dag hit eller dit känns inte som att det spelar  så stor roll i nuläget.

Dom ringde från jobbet också, så har lovat att gå ut som extrapersonal nu lördag och söndag, dom vill tydligen ha en lugn påsk :) hehe. Men men, jag klagar ju inte, får ju storhelgs OB, och vad sitter bättre än en bra löning fredagen före 20års dagen? Faktiskt samma helg som jag tänkt att vi ska ha en kombinerad inflyttnings-/ 20 års fest. Det blir nog grejer det! Bara man får nån barnvakt, så :)

Lilltjejen min har gått och blitt lite småförkyld också, näsan bara rinner på hon och hon nyser och har sig. Stackarn. Sen är hon jättesur på mig nu också, för jag tog bort "tråden" som var på dragkedjan på min tröja, eftersom hon väldigt gärna ville äta på den plastploppen som var på den. En annan vill ju inte att den ska lossna så hon får den i halsen, men försök säga det till henne... :P När jag tog bort den så bara kollade hon på mig, så kom surläppen och sen började hon tokgrina. Haha, lillfisen min! Allt vart dock mycket bättre när hon fick vara i gåstolen istället och slippa mamma.

Och nu när jag kollade på Celia ser jag tvättställningen och kommer ihåg att jag ju faktiskt kört en tvättmaskin som klar nu, vilket alltså innebär att jag måste hänga den. Trååååkigt. Jaja, jag får väl skylla mig själv, det var ju min egen idé att tvätta upp all tvätt innan flytten. Jag får så att säga bita i det sura äpplet..

Såhär tycker vi
Postat av: Micca

Jajemen ^^, Godis är gott! Sitter och svullar nu;P

2008-03-18 @ 20:13:26
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0