- Våga fråga

Sitter som vanligt och lyssnar på Rix Morron Zoo (utan Gert Fylking överlever jag inte en vardagsmorgon!). I alla fall så är dagens fråga i "Våga fråga" följande; hur fort kan en ko springa? Med andra ord måste jag se till att vara klistrad vid radion 10:10 så jag får veta svaret -för det klart man måste veta det! Allmänbildning, you know ;) haha

Sitter vid köksbordet nu (ganska logiskt eftersom vi har bärbara datorn där?) och sneglar bort mot diskbänken och berget av disk som jag aldrig orkade ta mig an i går kväll. Det känns ganska motigt, men jag ska nog ta tag i det snart.. men först ska jag busa en massa med Celia, för hon är alldeles full i bus i dag! Gäller att passa på på förmiddagarna innan det blivit så varmt, för sen orkar hon inte riktigt.

Soligt idag också förövrigt. Grett.


Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha ja jag menar det. Huvudsaken den mår bra då den kommer så får den komma precis när den själv känner sig redo =D

2008-06-05 @ 13:00:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0