- Vad irriterad jag blir

Var precis ut och hämtade posten, och IDAG får jag hem papprena från Bräcke som ska vara hos CSN senaste på fredag för att dom ska kunna behandla min studiemedelsansökan i tid. IDAG. Vafan också, på fredag är det ju nationaldagen, dvs. röd dag dvs. ingen postutdelning. Det betyder alltså att ansökningen ska vara hos CSN imorgon, kommer verkligen posten fram så fort? Nä, jag blir så jävla irriterad på Bräcke gymnasieskola nu så det inte är sant.. Jag skickade in papprena som dom skulle fylla i för två veckor sen, det enda dom har behövt skrivit i är antalet poäng det är för kurserna jag ska läsa, och så studievägledarens underskrift. Det har alltså tagit dom två veckor att skicka papprena till mig så att jag kan skriva min underskrift! (jag fick blanketten via "mina sidor" på CSN, så jag skickade via mejlen till Bräcke eftersom vi inte har någon skrivare..). Usch, det här förstörde då min förmiddag i alla fall.

Men nu tänker jag sätta mig ute i solen och plugga lite, ska göra mitt bästa för att hinna få klart det här arbetet nu innan Celia vaknar. Jag har nämligen kommit underfund med att det inte är så himla länge kvar tills arbeten ska vara inne ändå.. 19e augusti närmare bestämt, och det är 10 (eller var det 11?) arbeten som ska vara inne tills dess. Bäst man sätter fart, med andra ord.

Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Haha.. Jaa du.. Brun-utan-sol är kanske en ide? =D Jag passar på när det inte är allt för varmt. Idag har vi varit inne i östersund hela dagen så det har inte just blivit någonting. Jag trodde, och BM med, att jag var i v 20 MEN det visade sig att jag är i v 24. Så BF är nu 27 september ist för 30 oktober.. Genast kändes det VÄLDIGT snart! =D

2008-06-04 @ 19:05:43
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0