- Trevligt igår kväll

Igår kväll satt jag som sagt här helt ensammen. Anders, Perren och Tony var iofs här och spelade Wii, men jag kände mig inte på nåt riktigt humör för det. Dock skickade Johan sms och undrade om han kunde komma förbi, och visst, varför inte liksom. Vart att vi spelade lite Wii hela högen, men fy tusan vad dåligt det gick! Märktes att det är längesen man spelade sist! Baseballen förlorade jag stoooort. Haha. Aja, jag ska träna upp mig så nästa gång vinner jag stort över Perren istället, den saken är säker!

Perren och Johan vandrade hem nångång runt ett-snåret tror jag det var, så då gick vi och la oss också. Jag ska ju jobba idag, börjar iofs först klockan 10 men ändå. Skönt att få sova lite! Fast, med småbarn får man inte sova så mycket i alla fall. Vaknade vid halv sex av att Celia låg och tokskrek, så gjorde en vällingflaska till henne och, som tur var, så somnade hon om till kvart i åtta. Det tackar jag.. hmm, gudarna?, för!

Johan har jag i alla fall kommit fram till är en himla trevlig pys, och det är förövrigt hans fel att jag börjat gilla Winnerbäck. Inte så att han är min stora idol eller så, men jaa... han har något, den mannen. Texterna är underbara, så är det bara. Sen att han sjunger lite som att han har gröt i halsen, det var väl en annan femma.

Nej nu ska jag gå och busa lite med Celia innan jag gör frukost och pallrar mig iväg på jobbet. Jobbar ända till 19:00. Det kommer bli en dryg dag -tro mig! Är inte alls laddad för det här, men det kommer bli en schysst löneutbetalning i juli i alla fall!

Ses &  hörs.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0