- The sun is still shining

Helt otroligt vad mycket piggare och gladare man blir bara av att solen visar sig! Hoppas bara det håller i sig ett tag nu, utan att vara sådär överdrivet varmt som det var sist. Vill ju kunna gå ut med Celia utan att hon förgås av värmeslag, fisrumpan min.

Har i alla fall varit väldigt flitig idag. Diskat, dammsugit och skurat har jag gjort. Funderar på om man ska orka dammtorka också, men jag vet inte.. var inte så länge sen jag gjorde det sist, så jag tror jag skippar det. Nån måtta på hemmafruigheten måste det vara!
Ska väl kanske fortsätta skriva lite på skolarbetet tror jag, känns som att det inte kommer att bli så mycket tid för det framöver nu när jag går på mitt vik imorrn.. Usch, hur ska jag hinna klart?! Jag är stressad! (men liks förbannat sitter jag här och fördriver tid... hur smart kan man vara? suck)

Celia har sovit runt en timma nu så hon lär väl vakna snart skulle jag tro. Hon tog sovmorgon till åtta imorse -det var väldigt välkommet kan jag säga!

Men nu kallar skolarbetet.. Ha en bra dag, alla!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0