- Stressad som jag vet inte vad

Sitter och skriver på mitt andra skolarbete nu, och jag har insett att jag verkligen ligger efter. Hur mycket som helst. Jesus Christ, can someone help me?
Jag har 10 arbeten kvar som ska vara klara innan mitten på augusti, varav ett är JÄTTESTORT och innan jag ens börjar med det måste jag läsa igenom hela Arbetsmiljöparagrafen (och läsa lagar och paragrafer är verkligen INTE min grej) och sen intervjua den arbetsmiljöansvariga på jobbet och göra en analysliknande grej av det. Hur tusan ska jag hinna? Men det lär väl ordna sig på ett eller annat sätt antar jag.

Sitter också och hoppas på att Johan ska logga in på msn, vill ha lite sällskap här i min ensamhet. Anders, Perren och Tony sitter inne i vardagsrummet och (antar jag) spelar Mario på Wii:et, och det tycker ju jag är lagomt roande :P Chattar med Nette gör jag med, hon tog ju studenten och allt igår. Hon är stora tjejen nu ju ;) haha

Näe, om man skulle fortsätta plugga kanske? Slänger in en bild på mig & Anders.. visst var vi söta förr? haha
Kortet är taget när vi precis flyttat in i vårt rum i stan hösten 2004.


Såhär tycker vi
Postat av: Micca

Jag har ingen aning faktiskt, jag ringde dit och hörde om dom behövde mer personal.

Och då fick jag komma dit idag och få schema på inskolningen! Så, det lär nog visa sig hur länge jag blir kvar där.

2008-06-13 @ 21:26:33
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Nette

haha, man är så gammal som man känner sig, med andra ord äja fortfarande typ 5 ^^ ni är väl alltid söta^^

2008-06-14 @ 02:40:17

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0