- Jag slapp bajskalaset!

Idag har jag jobbat, nästan hela dagen. Var alldeles olidligt varmt -nog för att jag vill ha sol och värme, men börjar det inte gå lite till överdrift nu?
I alla fall så började väl inte dagen så värst bra -jag försov mig!! Britt-Marie ringde 07:49 (jag skulle ha börjat 07:30...) och HJÄLP vilken panik jag fick. Svarade i telefon med följande vackra fras "HERREGUD!! jag kommer...!" och 10 minuter senare var jag där. Tur att man bor nära, bara att springa över hotellets parkering så är jag där :)
Annars var det helt okej på jobbet idag, dom var lugna och harmoniska mest hela dagen.

Jag fick f'resten ett sms från Anders strax efter nio imorse där det stod "ring mig när du har rast eller tid så ska du få höra vad Celia gjort". Jag trodde hon tagit första steget eller nåt sånt där, så jag skyndade mig att ringa till han. Han berättade då att när Celia börjat gnällt lite i morse och han gick dit så möttes han av världens bajslukt, så han trodde ju att det var dags för blöjbyte. Men gissa vad? Hon hade lyckats öppna blöjan och lekt med bajset :P haha. Hela sängen och hela ungen var täckt med bajs! Gud vad jag skrattade åt han, och jag var så himla glad över att jag var på jobbet! Han fick tvätta ett par maskiner tvätt -inkluvise Nalle Puh-snuttefilten och alla andra gosedjur.. Plus att han fick rengöra hela sängen och alltihop :P hahahaha. Hon hade i alla fall sett JÄTTE LYCKLIG ut när han kom in i rummet och hon satt där och smetade bajs i håret :)

Men nu tänker jag parkera mig framför tvn.. Jag smälter ju bort snart!

Såhär tycker vi
Postat av: Micca

Haha ja lever ^^, Har vart med Malin i veckan eftersom hon tog studenten :P Så ja ha itne vart vid något internet.



2008-06-07 @ 08:35:08
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0